NOVINKY
14.11.2016
Uvolněna verze Afit 4.9.397.0 - aktualizace Afitu s úpravami pro elektronickou evidenci tržeb (EET)

1.8.2016
Uvolněna verze Afit 4.9.396.1 - aktualizace Afitu s menšími opravami a optimalizacemi.

Poslední aktualizace

WWW:  11.8.2016
Afit:  4.9.397.0 (14.11.2016)
RSS kanál:  Afit RSS kanál XML verze - sledování novinek online Afit RSS kanál - sledování novinek online

Vyberte si svoji verzi

Afit verze Profi Verze PROFI
řešení bez omezení, maximální výkon
40.000 Kč

Afit verze Standard Verze STANDARD
řešení pro nenáročné, základní balík funkcí
30.000 Kč

Afit verze Lite Verze LITE
malé provozy, omezený počet záznamů ale všechny funkce.
10.000 Kč

Technická podpora

Pokud při práci s programem narazíte na nějaký problém, je naší snahou vám pomoci problém vyřešit a odstranit. Ve většině případů budete schopni problém odstranit sami s použitím nápovědy a dodané dokumentace. V případě, že problém nejste schopni s dostupnými informačními zdroji sami odstatnit, kontaktujte nás.


Složitější programy obvykle vyžadují i vyšší nároky na obsluhu a její odbornou způsobilost. Afit je informační systém založený na databázovém prostředí hierarchie klient-server. Tyto aplikace obvykle vyžadují odborné znalosti a nebo minimálně znalosti o správném nastavení přístupu k datům. Nicméně řada dotazů se týká také funkcí Afitu jako takového a né vždy je daný problém popsán v nápovědě. Pro uživatele programů zajišťujeme technickou podporu a poradenství na produkty, které mají řádně zakoupené a zaregistrované.

S žádostí o technickou podporu se obracejte na tyto kontakty

e-mail: support@emdat.cz
mobil: 777 755 704
mobil: 739 886 995
tel.: 549 211 989 (pouze v omezeném čase přítomnosti v provozovně Berkova)

Pokud je to možné, upřednostňujte, prosím, e-mail.

Standardní telefonická podpora je k dispozici v pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 a je poskytována za ceny dle ceníku.

Mimo pracovní dobu je podpora určena pouze pro neodkladné případy havarijního charakteru, tj. problémy které brání běžnému provozu Vašeho zařízení. Ceny podpory v tuto dobu jsou navýšeny o příslušné procento dle časové zóny. Detaily najdete v ceníku.

Technická podpora je určena pouze řádně registrovaným uživatelům programu Afit

Postup při žádosti o technickou podporu

Při žádosti o technickou podporu dodržujte následující doporučení:

  1. Hledejte řešení v nápovědě

Dříve než kontaktujete pracovníka technické podpory, pročtěte si technickou dokumentaci a pokuste se najít řešení v nápovědě nebo v příručce programu. Použijte zejména vyhledávací rejstříky, tak jak je uvedeno v kapitole Nápověda programu. Pokud zde odpověď na Váš problém nenaleznete, podívejte se do kapitoly Otázky a odpovědi, kde jsou uvedeny nejčastější problémy uživatelů včetně jejich řešení. Pokud ani zde nenaleznete řešení, pak postupujte dle dalších bodů.

  2. Analýza problému

Řádně analyzujte problém, který chcete vyřešit a sepište dotaz písemně a to co nejpřesněji, poznamenejte si datum a čas vzniku problému do provozního deníku. V případě telefonického kontaktu si předem připravte tyto odpovědi: jaké přesně hlásí program chyby, v jakém modulu jste našli závadu, při jaké akci program selhal, další okolnosti související s Vašim dotazem.

  3. Popis problému

Sepište okolnosti, které k danému problému vedly, pokud se problém vyskytnul náhodně (akce, které jste prováděli, délku práce s programem, přístupová práva, jiné souběžně spuštěné programy, zapnutá zařízení apod.) Pokud jste neuvedli následující informace při registraci, pak může být při technické pomoci vyžadováno:

  • typ a verze programu Afit (neleznete v okně O programu v menu Nápověda)
  • typ a verze operačního systému (naleznete v okně Systém - Vlastnosti, které vyvoláte např. stiskem kláves + , WIN je klávesa Windows mezi levým Ctrl a Alt), a nebo pravým tlačítkem na ikoně Tento počítač - položka Vlastnosti.
  • velikost operační paměti,
  • volné místo na harddisku,
  • typ a rozlišení grafické karty,
  • typ použitých periferních zařízení - kamera, čtečka, tiskárny, displej,
  • další informace, které by mohly být důležité při řešení problému.

  4. Zákaznické údaje a odeslání dotazu

V žádosti dále uveďte Vaše zákaznické údaje (jméno firmy nebo alespoň IČ) nebo číslo faktury (údaje z faktury). Sepsaný problém odešlete nejlépe emailem na adresu support@emdat.cz. Dále je možné dotaz zaslat poštou. V případě drobných problémů, které lze řešit telefonicky, volejte na telefonní čísla v pořadí, jak jsou uvedena v kontaktech.

Budeme se snažit Váš problém vyřešit co nejdříve a v případě chyby v programu Vám dodáme opravenou verzi zdarma, pokud neuplynula roční záruka na produkt. O nových verzích programu Vás budeme samozřejmě informovat.