Odpověď: Máme-li být struční, tak je to zejména rozsah funkcí a profesionální provedení, které Afit odlišuje od jiných systémů. Uvážíte-li, že k Afitu dostanete tištěnou plnohodnotnou dokumentaci, kvalitně zpracovanou nápovědu včetně kontextové nápovědy, 12-ti měsíční aktualizace v ceně licence, technickou podporu zdarma po telefonu, není třeba déle přemýšlet. Volba Afitu jako informačního systému, se Vám určitě vyplatí i přes zdánlivě vyšší vstupní a provozní cenu. Ta se Vám však rychle vykompenzuje pohodovou prací a množstvím možností, které Vám Afit nabídne. Nenechte se zlákat líbivými nabídkami na levné řešení! Informační technlogie a levné řešení nejdou dohromady. Kvalita vyžaduje investici, ale ta je rychle návratná. Vždyť jinak riskujete svá data a jejich ztrátu, znehybnění vašeho provozu byť na jeden den může rychle znamenat větší ztrátu než přinese úspora z levného řešení. Jsme tu pro Vás, abychom Vás o kvalitě skutečně přesvědčili.
Odpověď: Ano, technickou podporu zajišťujeme. Technická podpora k Afitu má hned několik úrovní. V prvé řadě k programu dostáváte rozsáhlou dokumentaci, takže studium veškerých funkcí můžete zvládnout i bez nás. V tištěné podobě získáte dvě příručky, které můžete číst i bez počítače kdekoliv. To, co nenajdete v příručkách, řešíte s pracovníkem technické podpory po telefonu, emailem nebo internetovou telefonií. Je možné si sjednat službu dálkové správy systému, kdy přes internet můžeme pro Vás program instalovat, upgradovat a navigovat Vás při hledání řešení. Technickou podporu získáváte zdarma po dobu 12-ti měsíců od první aktivace programu. Pozor, technická podpora neřeší školení užívání programu. Školení provádíme formou individuálních nebo skupinových kurzů jako placenou službu. Při zahajování provozu systému máte k dispozici telefonickou konzultaci se školením základních funkcí v rozsahu 30 minut denně po dobu 30 dní. Celkový rozsah by neměl přesáhnout 5 hodin, záleží však na rozsahu instalace. Nemusíte se tedy bát, že bychom se k Vám otočili zády, zatím se nenašel problém, který bychom nedokázali vyřešit.
Odpověď: Zvýhodněné ceny jsou častým lákadlem obchodníků, kteří snížení ceny často používají k nalákání zákazníků. Někdy je to také jediný způsob, jak zákazníka přesvědčit o koupi svého produktu. Cena Afitu v sobě zahrnuje již zvýhodnění, neboť takto rozsáhlý systém levněji zřejmě neseženete (dle našeho průzkumu jsme alespoň na podobný systém v této ceně nenarazili). I když bychom rádi nabídli nižší ceny, aby byl systém dostupnější, v této chvíli bychom z nižších cen nebyli schopni pokrýt dosavadní náklady na vývoj. Snížení ceny by tedy znamenalo pokles kvality našich služeb a to nechceme dopustit. Kvantita nesmí jít nikdy na úkor kvality. Cena odráží kvalitu výrobku a Afit je neustálým vývojem zkvalitňován, přesto si svou cenu zachovává. Neustále tedy roste poměr výkon/cena. Jedinou cestou ke zvýhodněné ceně je Vaše aktivní spolupráce např. při vyhledání nového zákazníka, který si Afit na Vaše doporučení zakoupí. Pak jsme schopni Vám poskytnou zajímavé ceny a provize za zprostředkování. Informujte se o této možnosti přímo emailem.
Odpověď: Ano. K Afitu je nabízen modul Afit WEB, což je internetová aplikace, která rozšíří Vaše internetové stránky o nové možnosti. Nejenže získáte plnohodnotný rezervační systém se všemi výhodami online komunikace, ale zároveň můžete zákazníkům nabídnout informace o jejich návštěvách, stavu permanentek, nákupech, stavu účtu apod. Přes internet si tak mohou ověřit všechny své transakce prováděné v rámci svého účtu. Noví zákazníci se mohou přes tento systém registrovat a Vy jim po ověření zadaných údajů účet aktivujete. Jsme schopni Vám dodat komplexní řešení obsahující kvalitní a rychlý hosting, VPN propojení s Vaší provzovnou včetně routeru pro snadné vytvoření VPN sítě bez dalšího software instalovaného někde na počítači. Informujte se na tyto možnosti emailem.
Odpověď: Ano. Afit je možné získat od nás i na splátky. Pro zákazníka, který nemá k dispozici dostatečné finanční prostředky, sestavujeme individuální splátkový kalendář podle jeho finančních možností. Obecně lze říci, že splátky poskytujeme v trvání od 6 do 18 měsíců s maximálně 15% navýšením celkové ceny.
Odpověď: Konkrétní přínos Afitu je v zavedení informačního zákaznického systému s množstvím služeb orientovaných na zákazníky, prodej a služby. Individuální péče o zákaznické účty znamenají individuální přístup k zákazníkům. Podobné systémy s úspěchem zavádí celá řada firem a statistiky ukazují, že jedině individuální přístup k zákazníkům může zaznamenat potřebný úspěch. Ve fitness to platí obzvláště, neboť každý zákazník je jiný, má jiné potřeby a cíle. Je třeba mu věnovat čas a starat se o něj, neboť přináší pro Vaše fitcentrum finanční prostředky. Jak moc který zákazník investuje do Vás, poznáte jen s informačním systémem, kde vše zaznamenáte. Jedině tak můžete každému věnovat právě tolik času, kolik si zaslouží. Afit Vám pomůže tuto administraci provést jednoduše, rychle a přehledně.
Dalším přínosem je možnost získání finančních prostředků od zákazníků ještě dříve, než uskuteční příslušný odběr služeb a zboží. Zákazníci Vám takto poskytují prakticky bezúročné půjčky a Vy jim za to můžete poděkovat např. prostřednictvím bonusů a slev. Např. fitcentrum se 100 zákazníky a průměrnou hotovostí na účtu 300 Kč Vám neustále poskytuje prostředky ve výši 30 tisíc Kč. V bance byste za stejné poskytnuté prostředky zaplatili úrok obvykle minimálně 4-5 tisíc Kč ročně!
Odpověď: Afit není drahý, ba právě naopak. Navíc Afit není "jen" počítačový program, ale komplexní informační systém, který sestává z hlavního programu Afit, konzistentní relační databáze s plnou podporou transakčního zpracování dat a doplňkových programů Afit Backup pro zálohování, Afit Administrator pro diagnostiku a nastavení systémových vlastností, Afit Agent pro řízení událostí obsluhy zařízení jako josu čtečky a řídící systémy a Afit Synchronizace pro synchronizaci dat z více poboček pracujících v offline provozu. Vývoj programu a jeho stálá údržba stojí nemalé úsilí a i my musíme udržovat veškeré související služby stále aktivní. Lidé, kteří program vyrábějí, mají nárok na stejnou odměnu jako Vy za svoji práci. Myslíte, že by jste dokázali za cenu, kterou program stojí, vytvořit program sami? Garantujeme Vám, že ne, neboť byste museli sehnat programátora, který by pracoval za 10 Kč/hodinu, aby vytvořil systém, který Afit představuje dnes. Jestliže Vám někdo nabídne vytvoření programu za stejnou cenu na míru, buďte si jisti, že neví, o čem mluví a že jeho zkušenosti jsou mizerné. Program na zakázku v ceně do 50 tisíc Kč bude obsahovat maximálně 1% funkcí, které obsahuje Afit, nemluvě o bezpečnosti a strategii přístupových práv. Sílu Afitu poznáte, až při jeho nasazení do praxe. Velký důraz byl kladen právě na zabezpečení dat, přístupová práva k jednotlivým modulům, zálohovací systém s automatickým plánováním a možností vytváření zálohovacích procedur. S Afitem získáváte prakticky malý bankovní systém a to za cenu na úrovni kancelářského softwaru nebo účetního programu. Afit však není účetnictví, které když se Vám pokazí, můžete znovu opsat z papíru a nebo den či dva počkat, než nějaký technik systém opraví. Afit není ani textový nebo tabulkový editor, který když "zamrzne" sice znamená ztrátu, ale maximálně několik hodin práce. Afit se stará o peníze Vašich zákazníků a tudíž si nemůžete dovolit jakkoliv o data přijít! Afit musí pracovat za všech okolností (pokud to samozřejmě dovolí hardware a software, který zajišťuje chod počítačů), neboť jeho výpadek znamená zastavení provozu a nebo nutnost velice komplikovaného alternativního evidování prodeje, návštěv atd. Afit má všechny prostředky pro to, aby se tak nestalo. Samozřejmě závisí především na Vás, zda tyto prostředky efektivně využijete. Závěrem si zkuste udělat roční rekapitulaci nákladů, které představuje čas strávený s agendou Vašeho centra. Uvidíte, že to budou jistě stovky hodin a desetitisíce korun, které Vás tato činnost stojí. S Afitem se Vám vynaložené prostředky mohou vrátit dříve, než si teď dokážete vůbec představit.
Odpověď: Bezpečnost dat je zajištěna na úrovni databázového systému Firebird, který Afit využívá. Samozřejmě, že bezpečnost systému závisí především na ochraně celého počítače, počínaje přístupem k tomuto počítači, přes operační systém konče vlastním databázovým serverem. Databázový systém, který Afit využívá pro ukládání dat, používají velké nadnárodní firmy a o jeho vývoj se starají odborníci z celého světa. Díky otevřené architektuře a přístupu ke zdrojovým kódům je databázový systém plně pod kontrolou prakticky každého vývojáře a každý může odhalené chyby opravit, resp. jejich opravu připomínkovat. Díky přepracovanému zdrojovému kódu, který byl značně optimalizován a je postaven na programovacím jazyce C, je dnes Firebird vysoce výkonnou databází, která snadno konkuruje komerčně poměrně drahým systémům, jako jsou např. Oracle, MS SQL nebo Sybase. Od základů byl vyvíjen s cílem poskytnout nadstandardní služby. Progresivní technologie, které využívá, nemá řada jiných komerčně vyráběných databázových systémů. Myslíme si, že výběr databázového stroje byl dobrou volbou a pro budoucnost vývoje rozhodně perspektivní. Pro ale hovoří zejména jeho cena: databázový systém je poskytován zcela zdarma!
Odpověď: Pokud si zakoupíte licenci k programu, budete mít 12 měsíců zaručenou záruku na funkčnost verze programu, kterou jste si zakoupili. To znamená, že pokud naleznete jakoukoliv chybu, která program blokuje nebo zjistíte, že některé funkce nepracují tak jak by měly, dostanete od nás opravenou verzi po celou záruční dobu zdarma. Opravy závažných chyb jsou řešeny prakticky v rámci několika hodin, ale takové chyby se za poslední dobu prakticky nevyskytly. Méně závažné chyby opravujeme formou integrace do nových verzí. Zákazníkům garantujeme minimálně 4 roční aktualizace programu a dle statistiky za posledních 4 roky dokumentujeme více než 100 novinek ročně. Program je vyvíjen velice dynamicky, takže na zajímavé a užitečné připomínky reagujeme v rámci jedné aktualizace, tj. běžně můžete mít novou funkci do dvou měsíců v Afitu dostupnou. Po uplynutí 12 měsíců si můžete volitelně zaplatit další celoroční službu Aktualizace, která Vám zajistí přístup nejen k technické podpoře, ale hlavně ke všem novým funkcím, které se v programu objeví. Každá nová funkce Vás tak příjde levněji než vstupné jednoho Vašeho zákazníka. Z praxe vyplývá, že jednodenní tržba by Vám měla bez problému zaplatit celoroční údržbu Afitu a to i u menších provozoven. Tak budete mít jistotu, že se dovoláte pomoci v případě nouze a hlavně budete mít stále ty nejlepší "zbraně" v konkurenčním boji a pro své zákazníky nejžhavější "vychytávky", které mohou průběžně využívat, hned jak se objeví v nové verzi.
Pokud máte jakýkoliv dotaz, který bychom Vám mohli zodpovědět, využijte tento formulář. Pokud si přejete Vaši otázku a odpověď utajit, zaškrtněte příslušné políčko "Nezveřejnit otázku a odpověď". |