Pokud při práci s programem narazíte na nějaký problém, je naší snahou vám pomoci problém vyřešit a odstranit. Ve většině případů budete schopni problém odstranit sami s použitím nápovědy a dodané dokumentace. V případě, že problém nejste schopni s dostupnými informačními zdroji sami odstatnit, kontaktujte nás.
Složitější programy obvykle vyžadují i vyšší nároky na obsluhu a její odbornou způsobilost. Afit je informační systém založený na databázovém prostředí hierarchie klient-server. Tyto aplikace obvykle vyžadují odborné znalosti a nebo minimálně znalosti o správném nastavení přístupu k datům. Nicméně řada dotazů se týká také funkcí Afitu jako takového a né vždy je daný problém popsán v nápovědě. Pro uživatele programů zajišťujeme technickou podporu a poradenství na produkty, které mají řádně zakoupené a zaregistrované.
e-mail: support@emdat.cz
mobil: najdete v nápovědě k programu (F1)
Pokud je to možné, upřednostňujte, prosím, e-mail.
Standardní telefonická podpora je k dispozici v pracovní dny v době od 8:00 do 16:00 a je poskytována za ceny dle ceníku.
Mimo pracovní dobu je podpora určena pouze pro neodkladné případy havarijního charakteru, tj. problémy které brání běžnému provozu Vašeho zařízení. Ceny podpory v tuto dobu jsou navýšeny o příslušné procento dle časové zóny. Detaily najdete v ceníku.
Technická podpora je určena pouze řádně registrovaným uživatelům programu Afit
Při žádosti o technickou podporu dodržujte následující doporučení:
Dříve než kontaktujete pracovníka technické podpory, pročtěte si technickou dokumentaci a pokuste se najít řešení v nápovědě nebo v příručce programu. Použijte zejména vyhledávací rejstříky, tak jak je uvedeno v kapitole Nápověda programu. Pokud zde odpověď na Váš problém nenaleznete, podívejte se do kapitoly Otázky a odpovědi, kde jsou uvedeny nejčastější problémy uživatelů včetně jejich řešení. Pokud ani zde nenaleznete řešení, pak postupujte dle dalších bodů.
Řádně analyzujte problém, který chcete vyřešit a sepište dotaz písemně a to co nejpřesněji, poznamenejte si datum a čas vzniku problému do provozního deníku. V případě telefonického kontaktu si předem připravte tyto odpovědi: jaké přesně hlásí program chyby, v jakém modulu jste našli závadu, při jaké akci program selhal, další okolnosti související s Vašim dotazem.
Sepište okolnosti, které k danému problému vedly, pokud se problém vyskytnul náhodně (akce, které jste prováděli, délku práce s programem, přístupová práva, jiné souběžně spuštěné programy, zapnutá zařízení apod.) Pokud jste neuvedli následující informace při registraci, pak může být při technické pomoci vyžadováno:
V žádosti dále uveďte Vaše zákaznické údaje (jméno firmy nebo alespoň IČ) nebo číslo faktury (údaje z faktury). Sepsaný problém odešlete nejlépe emailem na adresu support@emdat.cz. Dále je možné dotaz zaslat poštou. V případě drobných problémů, které lze řešit telefonicky, volejte na telefonní čísla v pořadí, jak jsou uvedena v kontaktech.
Budeme se snažit Váš problém vyřešit co nejdříve a v případě chyby v programu Vám dodáme opravenou verzi zdarma, pokud neuplynula roční záruka na produkt. O nových verzích programu Vás budeme samozřejmě informovat.