NOVINKY
6.5.2020
Uvolněna verze Afit 4.9.397.8 - aktualizace Afitu s novými funkcemi a opravami.

28.12.2019
Uvolněna verze Afit 4.9.397.7 - aktualizace Afitu s novými funkcemi a opravami.

Poslední aktualizace

WWW:  28.12.2023
Afit:  4.9.398.0 (24.4.2022)
RSS kanál:  Afit RSS kanál XML verze - sledování novinek online Afit RSS kanál - sledování novinek online

Prodej licencí zastaven

Afit - online rezervační systém

Afit | online rezervační systém
  • Online internetový rezervační systém
  • Komplexní provázanost online rezervací s agendou provozu
  • Okamžitý přehled o rezervacích jak na internetu, tak ve Vašem centru
  • Neomezené množství rezervačních cílů, rezervace na volné či pevné termíny
  • Snadná navigace, rychlé zadávání, přehledná zobrazení
  • Vzhled systému přesně ve stylu Vašich webových stránek

Častým požadavkem provozů je zajištění rezervačního systému, který by umožnil rezervovat pro zákazníky vybrané rezervační cíle podle jejich objednávky a zároveň umožnil obsluze získat rychlý přehled o volné kapacitě provozoven. Rezervační modul je v Afitu dostupný již od roku 2004, kdy byl implementován jako požadované rozšíření. Nicméně až integrace webového rozhraní pro obsluhu rezervací v roce 2005 z něj učinila opravdu komplexní aplikaci, která uspokojí nároky prakticky jakohokoliv provozu. Chcete si rezervovat ručník do sauny a nebo celou tenisovou halu? Tak to s Afitem není žádný problém.

Více informací najdete také na speciálním webu k tomuto systému na adrese www.afitweb.cz.

Skutečný online provoz

Afit online Existuje celá řada produktů, které jsou označovány přívlastky Online. V praxi to znamená, že rezervace obvykle zadáváte přes internetové rozhraní v běžném internetovém prohlížeči. Přes podobné rozhraní má k rezervacím přístup i obsluha v kanceláři či na recepci, pouze s více možnostmi a nastaveními. Je pravda, že zadání rezervace se projeví ihned v celém systému, může ho sledovat jak zákazník, tak obsluha. Projeví se dokonce i jako odebrání kapacity z daného cíle, takže v danou dobu může cíl rezervovat jen omezené množství zákazníků. Na první pohled je toto skutečně online řešení. Nicméně návaznost na další agendy zde obvykle chybí a rezervačním systémem veškerá další komunikace končí. Nebyl by to Afit, kdyby Vám právě v takové situaci nevyšel vstříc a nenabídnul skutečně komplexní a online funkce.

Afit není jenom běžný online rezervační systém, ale rezervační systém je jeho samozřejmou součástí, která je plně propojena s dalšími moduly. Takže první věc, co Vás jistě napadne, zda lze ze zadané rezervace uskutečnit návštěvu? Ano, to je zcela běžná procedura. Např. u rezervací na solária lze návštěvu uskutečnit pouhým přetažením záznamu myší z fronty rezervací do fronty provozovny a nebo stiskem jednoho tlačítka. To je však pouze jedna z mnoha možností Afitu. Vazba na konkrétní provozovny, která však není podmínkou, znamená evidenci návštěvy v modulu Obsazení. Návštěva je realizována s možností přímého odběru z permanentky nebo platby v hotovosti.

Za rezervace se může vybírat prakticky jakýkoliv poplatek a to předem nebo až po neodebrání, ale také kdykoliv jindy. Poplatkem může být např. i změna platnosti permanentky, tj. zkrácení její platnosti. Jelikož jsou poplatky běžnými skladovými položkami, můžete na ně vyměřovat libovolné ceny, dokonce i slevy a akční ceny pro skupiny zákazníků. Vystavené poplatky jsou součástí běžných pokladních dokladů, takže je můžete dokonce i statistikovat.

Interakce se zákazníkem

Afit rezervace online Chcete dát zákazníkům skutečnou pohodu při výběru rezervace? Ať si v klidu domova po přihlášení ke svému účtu v Afitu přes standardní webový prohlížeč prohlédnou vybrané rezervační cíle v jednoduchých kalendářích v týdenním členění. Je také možné vyplnit jednoduchý formulář a nechat si systémem vypsat všechny volné termíny v blízkém okolí dotazovaného času. Po zadání rezervace okamžitě můžeme sledovat, v jakém je stavu. Např. pokud je nutné rezervaci potvrdit obsluhou (jako volitelná volba), může zákazník obdržet SMS nebo emailovou zprávu, že obsluha již rezervaci potvrdila. SMS a email je možné zasílat zákazníkovi i v naprogramovaný čas před zahájením rezervace. Text zprávy lze libovolně měnit s využitím dynamických dat z rezervace. Zákazník tak nikdy na svou aktivitu nezapomene, bude mu prostě připomenuta.

Ještě lepší možnosti však nabízí rezervační systém obsluze v centru. Rezervace jsou součástí Afitu, takže nemusíte mít spuštěný žádný další program nebo internetový prohlížeč. Pracujete prostě tak, jak jste zvyklí. Jediným kliknutím se dostanete do modulu, kde vidíte přehledně zobrazené obsazení všech cílů. Obsluha může velice rychle a intuitivně zadávat rezervace pro libovolné zákazníky pouhým zadáním textu (příjmení) do příslušného políčka kalendáře. Afit se postará o rozpoznání detailů zadání, najde zákazníka podle jména, pozná čas začátku a trvání rezervace a vystaví případnou zálohu za rezervaci. Afit zkrátka rozumí tomu, co po něm chcete. Naučit se jeho řeč je velice snadné a zvládne to rychle každá recepční. Rezervace zadaná tímto způsobem netrvá déle než několik sekund. Za minutu je tak možné zadat desítky rezervací i při náročném provozu.

Hlavní výhodou Afitu v tomto směru oproti konkurenci je fakt, že nejste nijak závislý na internetu a internetových prohlížečích, které bývají bohužel mnohdy zdrojem nebezpečných chyb v podobě nedostatečného zabezpečení. Přes prohlížeč může do Vašeho počítače proniknout virus, mallware, spyware a jiný škodlivý software. Jelikož se při použití Afitu nemusíte připojovat na žádný intenetový server, nevzniká ani riziko nefunkčnosti rezervačního systému. Pokud přijdou Vaši klienti k Vám, vždy budete mít data u sebe, rychle k dispozici. Takže v případě výpadku internetu jediné, co nemusí být dostupné, tak rezervace pro zákazníky přes internet. Ale stále budete moci zadávat a prohlížet rezervace na Vašem počítači na recepci a odbavovat telefonické objednávky.

Internetové rozhraní ve Vaší režii a stylu

Převlékněte rezervace do vlastního kabátu. U Afitu to není žádný problém.

Afit WEB je zákaznické rozhraní, které se přizpůsobí Vašim požadavkům, návrhům a potřebám. Není nutné měnit zažitý vzhled Vašich stránek. Rezervační systém se integruje do Vašich stránek tak, že nikdo nepozná, že je to samostatná aplikace. Bude vypadat přesně tak, jako by byl opravdu jen a jen Váš. Nevnucuje Vám tedy jinou vizáž, kterou byste museli sdílet s mnoha dalšími uživateli a čekat, až ji někdo na Vaši žádost předělá. Afit WEB je volně programovatelné rozhraní a je možné jej libovolně přizpůsobit. Díky jednoduchému šablonovacímu systému si opradu můžete vytvořit bránu do informačního systému pro Vaše zákazníky a to při zachování bezpečnosti a spolehlivosti Vašich dat. Řada atributů je volitelně nastavitelná a dynamický obsah se mění okamžitě po změně nastavení v Afitu. Přidáte-li nový rezervační cíl do Afitu, bude okamžitě součástí Vaší internetové prezentace a zákazníci si mohou hned rezervovat tuto horkou novinku ve Vaší nabídce.

Afit designs

Další informace a ukázky najdete na samostatných stránkách věnované tomuto modulu na adrese www.afitweb.cz. Pro přihlášení do demo aplikace slouží přihlašovací údaje, které se zobrazí na teto stránce, pokud jste registrováni a přihlášeni.

Pokud stále váháte s výběrem systému pro řízení Vašeho sportovního centra, můžeme Vám sdělit, že Afit ovládá opravdu rozsáhlé provozy, které patří k největším v České republice. Za dobu své existence nezaznamenal žádnou vážnou havárii, která by pramenila z jeho nefunkčnosti. Centra vybavená Afitem pracují obvykle 7 dní v týdnu, někdy i více než 14 hodin denně a to bez jediné odstávky, kterou by zavinil náš informační systém. Afit navíc nabízí takové funkce, které byste jinde marně hledali a do budoucna chystáme další milá překvapení. Pokud Vás tato nabídka systému zaujala, neváhejte nás kontaktovat. Budete-li mít zájem o bližší informace, je třeba se nejprve zaregistrovat